Années 1980

Go down

Années 1980

Post by tify on Sat 14 Jan 2012, 7:14 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Re: Années 1980

Post by tify on Sun 15 Jan 2012, 6:09 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Post by tify on Wed 25 Jan 2012, 5:13 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Post by tify on Sat 28 Jan 2012, 5:58 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Post by tify on Fri 03 Feb 2012, 4:57 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Post by tify on Fri 10 Feb 2012, 10:48 am

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Post by DBDC on Fri 10 Feb 2012, 1:14 pm

Sans vouloir pinailler,Tiffy, je pense que certaines photos de ton dernier envoi, sont plutôt des années 70 (exactement 76/77), et notamment la troisième publiée sur feu "Mode International" je crois (Que je dois avoir quelque part...).
Bon post tout de même.

Sin querer ser muy "quisquilloso" (?), Tiffy, pienso que ciertas fotos de tu último envío, son más de los años 70 (exactamente 76/77), particularmente la tercera publicada sobre difunto " Mode international" creo (Que debo tener en alguna parte).
Bueno post sin embargo.
DBDC
Admin

View user profile http://dbdc.forumgratuit.org

Back to top Go down

Post by tify on Fri 10 Feb 2012, 3:37 pm

Pour autant que je m'en souvienne, la plupart de ces photos viennent de magazines professionnels de la chaussure datés du début des années 1980 jusqu'en 1987, plus quelques unes du magazine "Lui"et d'autres magazines de mode, qui peuvent effectivement être à partir de 1977.
Ce sont des photos scannées par moi (je n'ai conservé que les pages qui m'intéressaient et je n'ai plus les magazines), que j'ai mis sur un forum français (disparu il y a plusieurs années) "ça me botte" dont j'étais un des membres les plus actifs, dont le thème était un fétichisme des femmes bottées intelligent et plein d'humour, ce qui est rare...

Par contre, si tu as la certitude que certaines photos, comme celle qui vient sans doute de Mode International que j'ai acheté jusqu'à sa disparition, (comme d'autres que tu as déjà mises dans le sujet 60/70), dis-le moi et je les remettrai dans le bon sujet : Autant être le plus précis possible.

Last edited by tify on Fri 10 Feb 2012, 4:18 pm; edited 2 times in total
tify

View user profile

Back to top Go down

Post by tify on Fri 10 Feb 2012, 3:43 pm

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
tify

View user profile

Back to top Go down

Luv' > Dutch pop girl group

Post by ledzep3 on Thu 16 Feb 2012, 9:03 pm

Les recherches de trois lettres, sont désactivées, dans le forum, je pense que (comme dans l'ancien site, en passant). Donc, je trouve pas de meilleur endroit, que cela.
Le trio biographie, cliquez ici.

[You must be registered and logged in to see this link.]

Las busquedas de tres letras, estan deshabilitadas ,en el foro, creo (al igual que en el viejo sitio ,por cierto). Asi que no encontre mejor ubicacion ,que esta.
La biografia del trio, aqui.

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.]
ledzep3

View user profile

Back to top Go down

Post by DBDC on Thu 16 Feb 2012, 11:49 pm

ledzep3 wrote:Les recherches de trois lettres, sont désactivées, dans le forum, je pense que (comme dans l'ancien site, en passant). Donc, je trouve pas de meilleur endroit, que cela.

Le trio biographie, cliquez ici.

Las busquedas de tres letras, estan deshabilitadas ,en el foro, creo (al igual que en el viejo sitio ,por cierto). Asi que no encontre mejor ubicacion ,que esta.

La biografia del trio, aqui.

Amigo Ledzep, esta función no puede ser utilizada por la buena razón que no existe. Esta sugerencia está en el estudio. Es lo que me ha sido respondido hoy por los creadores de este foro.
Mientras tanto sugiero enviar (y pues de buscar) los sujetos por menos de 4 letras en "Varias".
Excelente post a fin de cuentas.
¡ Gracias!

Ami Ledzep, cette fonction ne peut pas être activée pour la bonne raison qu'elle n'existe pas. Cette suggestion est toutefois à l'étude. c'est ce qui m'a été répondu aujourd'hui par les développeurs de ce forum.
En attendant, je suggére de poster (et donc de rechercher) les sujets à moins de 4 lettres dans "Divers".
Excellent post au demeurant.
Merci !

DBDC
Admin

View user profile http://dbdc.forumgratuit.org

Back to top Go down

Post by tify on Fri 17 Feb 2012, 3:40 pm

J'ai aussi quelque part sur un de mes DD une autre super pochette de disque; je vais essayer de la retrouver...

tify

View user profile

Back to top Go down

Post by Invité on Sun 23 Dec 2012, 10:23 pm

que buen grupo de boteras luv. en la argentina habia unas boteras de ley que eran los angeles de smith,

Invité
Guest

Back to top Go down

Post by feelinggood on Mon 25 Nov 2013, 11:08 am

[You must be registered and logged in to see this link.] [You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.][You must be registered and logged in to see this link.]
feelinggood

View user profile

Back to top Go down

Post by taconitos33 on Sun 08 Dec 2013, 1:44 am

fantásticas me encantan las botas retro
taconitos33

View user profile

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content